TECH SHOW

TECH SHOW


 

طوفان Sandy، کنفرانس مهم گوگل را کنسل کرد ولی این امر نتوانست جلوی معرفی نکسوس های جدید را بگیرد. روز 29 اکتبر گوگل با همکاری ایسوس، سامسونگ و ال‌جی، اعضای جدید خانواده‌ی نکسوس را رسما معرفی کرد. این محصولات LG Nexus 4 و ASUS Nexus 7 32GB و Samsung Nexus 10 نام دارند.
اولین محصول معرفی شده، نسل چهارم گوشی‌های نکسوس است که این بار با همکاری LG ساخته شده است. این گوشی Nexus 4 نام دارد که پیش‌تر اطلاعات آن به بیرون درز کرده بود و تقریبا تمام مشخصات آن معلوم می‌باشد. طراحی این گوشی بسیار شبیه به نسل سوم نکسوس یعنی Samsung Galaxy Nexus است. این گوشی 9.1 میلی‌متر ضخامت داشته و تنها 139 گرم وزن دارد.Nexus 4 دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی از نوع WXGA True HD IPS Plus با دقت 768x1280 بوده که به روکش ضد خش Corning Gorilla Glass 2 نیز مجهز شده است.
از لحاظ سخت افزاری، Nexus 4 کاملا مشابه LG Optimus G است. پردازنده‌ی چهار هسته ای Snapdragon S4 Pro و دو گیگابایت حافظه‌ی RAM، وظیفه انجام محاسبات مختلف را بر عهده دارند. پشت این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در بالای صفحه نمایش دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند. و در نهایت یک باتری 2100 میلی آمپری، Nexus 4 را تغذیه می‌کند. نکته‌ی جالب در مورد Nexus 4، پشتیبانی آن از تکنولوژی‌های شارژ بی سیم است. اما سیستم عامل این گوشی نیز نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 4.2 می‌باشد. از قابلیت‌های اصلی اضافه شده در اندروید 4.2، می‌توان به این موارد اشاره کرد: رابط کاربری دوربین تغییرات چشمگیری داشته است. حالت جدیدی به نام کره‌ی تصویر (Photo Sphere) اضافه شده است که به کاربر امکان می‌دهد که بتواند عکس‌های بسیار زیبای 360 درجه ای ثبت کند. سپس نوبت به کیبورد سیستم عامل می‌شود که قابلیت جدیدی به نام Gesture Typing به آن افزوده شده است. این قابلیت دقیقا همانند عملکرد نرم افزار Swype می‌باشد و کاربر می‌تواند به جای انتخاب کردن کلیدهای کیبورد، انگشت دست خود را روی کلیدهای مورد نظر حرکت دهد. Voice Typing نیز در اندروید 4.2 به صورت آفلاین عمل می‌کند. بالاخره امکان تعیین چند اکانت کاربری (همانند ویندوز) به اندروید اضافه شد! کاربران می‌توانند صفحه های Home جداگانه داشته و برنامه‌ها، ویجت ها و بازی‌های متفاوتی دارند. البته این امکان فقط بر روی تبلت ها وجود خواهد داشت. اندروید 4.2 امکانی به نام Wireless Mirroring دارند که به کمک می‌توانید به راحتی هر آنچه را که بر روی محصول اندرویدی خود می‌بینید، به تلویزیون خود (در صورتی که هر دو دستگاه به یک شبکه‌ی Wi-Fi متصل شده باشند) انتقال دهید و آخرین امکان اضافه شده Daydream نام دارد و به کمک آن می‌توانید اطلاعات و تصاویر جالبی را هنگامی که گوشی در حالت Lock است مشاهده کنید. این گوشی با سیستم عامل اندروید 4.2، در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی و از اواسط ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com